« terug naar vorige pagina

HR Recruitment Medewerker

HR Recruitment Medewerker (24-28 uur)

Ben jij de verbindende schakel tussen talent en organisatie? Werk je graag in een omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar jouw expertise écht het verschil maakt? Bij SHG zijn we op zoek naar een enthousiaste HR Recruitment Medewerker die verantwoordelijk is voor het aantrekken van de juiste professionals én het beheer van onze flexpool. Daarnaast ondersteun je, indien nodig, het HR team bij reguliere HR-werkzaamheden.

Wie zijn wij? – SHG in het kort

Stichting Haagse Gezondheidscentra (SHG) is een non-profit stichting die zich via haar acht gezondheidscentra en zes apotheken inzet voor de gezondheid van inwoners in Den Haag. Ons Centraal Bureau ondersteunt de locaties, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun patiënten. Samen voor Haagse Gezondheid!

Centraal Bureau

Het Centraal Bureau van Stichting Haagse Gezondheidscentra (SHG), gevestigd in Rijswijk, ondersteunt de gezondheidscentra en apotheken die onder SHG vallen. Hier worden strategische beslissingen genomen, financiële en HR processen beheerd, en ondersteuning geboden op het gebied van ICT, facilitair, kwaliteit en communicatie aan de locaties en zorgprofessionals.

Wat ga je doen?

Als HR Recruitment Medewerker ben jij dé verbindende factor tussen SHG en nieuw talent. Je bent verantwoordelijk voor een soepel en professioneel wervingsproces én het beheer van onze flexpool. Daarnaast spring je, waar nodig, bij op reguliere HR-werkzaamheden.

Jouw taken zijn onder andere:

  • Werving en selectie: Het opstellen en publiceren van aantrekkelijke vacatureteksten en het coördineren van het recruitmentproces.
  • Bijhouden van binnenkomende sollicitaties: Je verwerkt en beoordeelt sollicitaties en zorgt voor een vlotte communicatie met kandidaten.
  • Eerste selectie en telefonische intakes: Je voert eerste telefonische gesprekken met kandidaten om hun geschiktheid te beoordelen.
  • Ondersteuning bij selectiegesprekken: Je ondersteunt vacaturehouders bij het voeren van selectiegesprekken waar nodig.
  • Flexpoolbeheer: Je bent het aanspreekpunt voor praktijkmanagers bij vervangingsvragen door verlof, ziekte of roostertekorten. Je plant medewerkers uit de interne flexpool in of schakelt externe partijen in en koppelt de oplossingen terug naar de praktijkmanager.
  • Regulier HR-werk: Het ondersteunen van de HR-medewerker bij administratieve en algemene HR-werkzaamheden.
  • Employer branding: Het versterken van SHG als aantrekkelijke werkgever.
  • Innovatie: Het signaleren en implementeren van nieuwe trends en technologieën binnen recruitment.

Dit bieden wij jou

  • Uitdaging: Een dynamische en uitdagende functie waarin je bijdraagt aan een organisatie met maatschappelijke impact.
  • Salaris: Een aantrekkelijk salaris volgens de CAO Huisartsenzorg, schaal 6, variërend tussen € 3.163,- en € 4.276,- bruto per maand en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Contract: Een jaarcontract voor 24-28 uur per week verdeeld over minimaal 4 werkdagen, met uitzicht op verlenging.
  • Vakantiedagen: Bij een fulltime dienstverband heb je recht op 20 wettelijke vakantiedagen, 5 bovenwettelijke vakantiedagen en 20 uur voor jouw persoonlijk levensfasebudget per jaar.
  • Pensioen: Je bouwt pensioen op via het collectieve Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW), waarbij SHG 50% van de pensioenpremie betaalt.
  • Reiskostenvergoeding: Bij een reisafstand van meer dan 5 km ontvang je een vergoeding van €0,23 per kilometer, met een maximum van 50 km enkele reis.
  • Een collegiaal team: een fijne werksfeer waarin samenwerking centraal staat.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een collega die zich herkent in het volgende profiel:

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding in HRM, Psychologie, Bedrijfskunde of een vergelijkbare richting.
  • Ervaring heeft met recruitment. Ervaring met HR-processen is een pre.
  • Affiniteit met het werken in een zorg- of maatschappelijke organisatie.
  • Communicatief sterk, toegankelijk en in staat om verbinding te maken op alle niveaus binnen de organisatie.
  • Proactief, oplossingsgericht en in staat om zelfstandig te werken, met oog voor detail.
  • Creatief en innovatief in het vinden van nieuwe wervingsmethoden.
  • Je bent organisatorisch sterk en kunt snel schakelen.
  • Je bent flexibel en kunt goed omgaan met druk en onverwachte situaties.
  • Ervaring met planning en personeelsbeheer is een pre.

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan op de functie via ons online sollicitatieformulier onderaan deze pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Vragen? Bel of mail onze recruiter Adriana Asboth via aasboth@shg.nl of 0613124009.  Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Hoe verder?

Benieuwd hoe het proces er verder uitziet? Dit kan je verwachten.