« terug naar vorige pagina

Medewerker Personeels- & Salarisadministratie (18 uur p/w)

Spreekt dit jou aan?

Een veelzijdige functie met veel ruimte voor eigen initiatief. Als medewerker van de afdeling HR ben je voortdurend in beweging en in ontwikkeling. De ene keer los je praktische HR en salarisvraagstukken op en de andere keer draag je bij aan organisatie brede projecten. Dit doe je niet alleen maar samen met je twee HR collega’s en natuurlijk met de professionals op onze verschillende locaties.

Wat ga je doen?

Jouw werkzaamheden zijn heel afwisselend en richten zich op organisatorische en administratieve zaken. Hierbij kun je denken aan:

  • Uitvoeren van de volledige salarisadministratie in AFAS,
  • Het bijhouden en updaten van personeelsdossiers,
  • Controleren en invoeren van mutaties en declaraties,
  • Opstellen van arbeidscontracten en correspondentie,
  • Registreren van ziekteverzuim,
  • Ondersteunen bij wervingsactiviteiten,
  • Plannen van opleidingen.

Je werkt nauw samen met je collega’s en samen zorgen jullie ervoor dat de personeels- en salarisadministratie goed en soepel verloopt. Ook neem je deel aan projecten om de administratieve processen efficiënter te laten lopen en doe je proactief voorstellen ter verbetering.

Wie ben jij?

We worden enthousiast van kandidaten die een energieke persoonlijkheid hebben, stressbestendig zijn en het leuk vinden om in een hectische omgeving te werken waar geen dag hetzelfde is. Je kunt goed schakelen tussen verschillende operationele werkzaamheden en weet je prioriteiten te stellen zodat het werk tijdig klaar is. Nauwkeurig werken en cijfermatig inzicht zijn jouw sterke punten.

Om deze functie goed te kunnen uitvoeren, heb je een MBO/HBO werk- en denkniveau. Je hebt een uitstekende kennis van AFAS en minimaal 7 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Een opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) is een pré.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende functie in een ongedwongen zelfstandige werkomgeving. SHG heeft korte lijnen en een directie waar de deur altijd open staat. We bieden een marktconform salaris gebaseerd op de cao huisartsenzorg en goede opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Wie zijn wij?

Werken bij SHG is Samen voor Haagse Gezondheid. Met circa 225 medewerkers zetten wij ons binnen de acht gezondheidscentra en apotheken van SHG dagelijks in om goede eerstelijnszorg te bieden aan patiënten in Den Haag. Collegialiteit staat hier hoog in het vaandel.

Wil je meer weten?

Hebben wij jouw interesse gewekt? Solliciteer dan direct! Je kunt je brief en CV uploaden via het online formulier. De sluitingsdatum is 1 mei 2020. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Patricia Visser of Mila Sahadew Lall (telefoonnummer 070 – 388 8500) of kom langs voor een kopje koffie. Een dagje meelopen om de sfeer te proeven, behoort ook tot de mogelijkheden.

Wil je meer weten over onze organisatie? Kijk dan op www.shg.nl.